Meld je aan voor de maandelijkse nieuwsbrief van Fedecom en blijf op de hoogte!

Naam(Vereist)
E-mailadres(Vereist)
Privacy(Vereist)

Fedecom Fairs ATH/GTH 2026 nu al een mooi deelnemersveld

Afgelopen maandag 1 september was de deadline van de nieuwe loyaliteitsactie. Deelnemers van 2024 konden inschrijven tegen de tarieven 2024 (geen index of inflatie correctie) mits dat tenminste met dezelfde standgrootte werd gedaan. Sinds het begin van de beurzen in 2010 is de inschrijfperiode nog nooit zo vroeg van start gegaan.

We zijn heel erg verheugd om te constateren dat de exposantengroep dit initiatief heeft gewaardeerd. Dit leiden we af aan het grote aantal inschrijvingen wat we tot en met vorige week ontvangen hebben voor zowel AgroTechniek Holland als GroenTechniek Holland. Met de marktleiders, A-merken en grote stands die nu ingeschreven zijn kunnen we concluderen dat de 2026 beursedities nu al staan.

Vanaf deze maand t/m juni 2026 blijven we doorgaan met de acquisitie van exposanten. Ook deze veel langere wervingsperiode is voor onze begrippen ongekend en zal alleen maar positief bijdragen aan een sterk en compleet deelnemersveld als de beurzen in september 2026 van start gaan. Ook biedt dit de mogelijkheid voor de deelnemers eerder hun relaties en prospects uit te nodigen.

Met de oogst van vroege inschrijvingen kunnen we deze maand de eerste beursindeling al gaan maken. Een nieuwe indeling ten opzichte van alle eerdere edities omdat we de bezoekersentrees op een nieuwe manier hebben ingedeeld, diagonaal tegenover elkaar. Daarom hebben we de drie beurssegmenten (ATH, mix en GTH) iets daarop aangepast. Hierdoor zullen bezoekers van twee kanten instromen en doorstromen op het beursterrein waardoor elke standhouder het van opening tot sluitingstijd even druk heeft.

Bij de eerste indeling zullen ook gelijk de twee themapaviljoens, een demonstratie arena en een testparcours worden ingedeeld. Daarna kunnen we ook van start met de inhoudelijk invulling en benaderen van inbrengers van techniek en kennispartners hiervan. Hierover volgt in een later stadium meer informatie.

We kunnen de reeds ingeschreven bedrijven niet hartelijk genoeg bedanken voor hun vertrouwen. Dat dit in grote getalen is gedaan is wat ons betreft een bewijs dat Fedecom met het zelf organiseren van deze verenigingsbeurzen een nuttig instrument aanbiedt in de marketingmix van exposanten (veelal lid) zodat ze hun doelstellingen kunnen bereiken.

Het laatste nieuws